Un Año más / Un any més

El pasado fin de semana realizamos la Convivencia Parroquial 2018 en la casa de espiritualidad de Malakof.
En ella reflexionamos sobre la fuerza (o no) que tiene el miedo en nuestras vidas y cómo poder “hacernos amigos” de nuestros miedos para que no nos paralicen.
El domingo concluyó la convivencia con la celebración de la Eucaristía en la que celebramos el décimo aniversario de Mn. Emilio en nuestra parroquia.
¡Demos gracias a Dios! y ya sabes…: NO TENGAS MIEDO

El cap de setmana passat realitzarem la Convivència Parroquial 2018 en la casa d’espiritualitat de Malakof.
En ella reflexionarem sobre la força (o no) que té la por en les nostres vides i com poder “fer-nos amics” de les nostres pors perquè no ens paralitzen.
El diumenge va concloure la convivència amb la celebració de l’Eucaristia en la qual celebrem el desè aniversari de Mn. Emilio a la nostra parròquia.
Donem gràcies a Déu! i ja saps…: NO TINGUES POR