Presentación comunidad 1 Confirmación

Diumenge 2 de desembre a l’Eucaristia de les 12 , amb el primer diumenge d’Advent, ha tingut lloc la presentació dels i les confirmands de primer, a la Comunitat de Canals. Com ens ha dit l’Evangeli ; ” … alceu el cap ben alt…” o bé “… Estigueu atents sobre vosaltres…” paraules de vida que ens encoratgen a seguir caminant pel camí de la catequesi de confirmació atents i amb determinació. Jesús ve a nosaltres altra vegada a dir-nos ” No tingues por que jo estic amb tu i mai estaràs sol. Obri els ulls i les oïdes per poder veure’m i escoltar-me. La comunitat pregarà per aquestos joves fidels i tots junts farem camí, però un camí de vida.

Domingo 2 de diciembre en la Eucaristía de las 12, con el primer domingo de Adviento, ha tenido lugar la presentación de los y las confirmandos de primero, en la Comunidad de Canals. Como nos ha dicho el Evangelio; “… levantad la cabeza bien alta …” o “… Estad atentos sobre vosotros …” palabras de vida que nos alientan a seguir caminando por el camino de la catequesis de confirmación atentos y con determinación. Jesús viene a nosotros otra vez a decirnos “No temas que yo estoy contigo y nunca estarás solo. Abre los ojos y los oídos para poder verme y escucharme. La comunidad rezará por estos jóvenes
fieles y todos juntos haremos camino, pero un camino de vida.