5O AÑOS DE FIDELIDAD / 50 anys fidel

El pasado domingo tuvimos la alegría de acompañar a D. Juan Alfonso Vila Blasco en la celebración de sus Bodas de Oro sacerdotales. En la Misa D. Juan Alfonso nos recordó lo esencial de su ministerio y de la vida cristiana: la relación con Dios. Rezar, es decir, hablar con Dios y sentir su presencia sencilla en nuestras vidas.
Acompañado por sacerdotes vinculados a D. Juan Alfonso, de sus familiares, amigos y miembros de la Comunidad parroquial celebramos la Eucaristía y al final de la Misa se leyó una acción de gracias familiar con la carta que el Sr. Obispo de Huelva, D. José Vilaplana Blasco, envió uniéndose a la alegría del aniversario. ¡Demos gracias a Dios que siempre es fiel a sus promesas! ¡Enhorabuena D. Juan Alfonso! ¡Que Dios le conceda larga vida y santidad!

—-

El Diumenge passat vam tenir l’alegria d’acompanyar a D. Juan Alfonso Vila Blasco en la celebració de les seues Bodes d’Or sacerdotales. En la Missa D. Juan Alfonso ens va recordar l’essencial del seu ministeri i de la vida cristiana: la relació amb Déu. Resar, és a dir, parlar amb Déu i sentir la seua presència senzilla en les nostres vides.
Acompanyat per sacerdots vinculats a D. Juan Alfonso, dels seus familiars, amics i membres de la Comunitat parroquial celebrarem l’Eucaristia i al final de les va llegir una acció de gràcies familiar amb la carta que el Sr. Bisbe d’Huelva, D. José Vilaplana Blasco, va enviar unint-se a l’alegria de l’aniversari. Donem gràcies a Déu que sempre és fidel a les seues promeses! Enhorabona D. Juan Alfonso! Que Déu li concedisca llarga vida i santedat!